Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /var/www/vhosts/vollestaete.nl/httpdocs/pagestart.inc.php on line 14 Bureau Vollestaete - Bedrijfsadvies
Print deze pagina

training adviseren, acquireren en
verkopen

Laatste update: 28-03-2007

Producten en diensten van veel organisaties zijn vaak vergelijkbaar, wat het voor uw doelgroep (opdrachtgevers, consumenten) lastig maakt om een goede keuze te maken. Hoe kunt u ervoor zorgen dat de keuze op u valt, op uw organisatie? Hoe bouwt u een langdurige relatie op met uw opdrachtgever/klant, die uiteindelijk leidt tot betere resultaten? Natuurlijk is gedegen kennis van grote waarde, maar welke rol spelen gedrag en vaardigheden in het positief beïnvloeden van de beeldvorming bij uw opdrachtgever/klant?

Wij bieden u graag een training gericht op het bewustmaken en mobiliseren van de (latente) capaciteiten die u commerciële medewerkers ter beschikking staan. Met als uitgangspunt het eigene dat ieder mens kenmerkt en onderscheidt.

Resultaatgerichte aanpak
Om u de kans te geven dit potentieel te ontwikkelen, bieden wij een vierdaagse training Adviseren, Acquireren en Verkopen, die gespreid is over een periode van 4 – 5 maanden. Tussen elke trainingsdag heeft men daarmee de mogelijkheid de besproken en geoefende leerstof in de praktijk te brengen. Daarnaast worden gerichte praktijkopdrachten aangeboden ter uitwerking.

Met en van elkaar leren
In de beslotenheid van de trainingsgroep worden vanaf de tweede trainingsdag concrete praktijkervaringen aan elkaar gerapporteerd. Daarmee heeft men een unieke mogelijkheid ervaringen en ideeën te delen en worden inzicht en vaardigheden snel vergroot.

Onderwerpen
De belangrijkste onderwerpen die in de training “Effectief adviseren, acquireren en verkopen” worden besproken en geoefend zijn:

  • Effectief beïnvloeden
  • Luistervaardigheid
  • Doeltreffend presenteren in groepen
  • Doelgericht omgaan met weerstanden
  • Facetten van effectieve gespreksvoering: van opening tot afsluiting
  • Het verschil tussen transactiegericht en relatiegericht verkopen
  • Onderhandelen
  • Assertief reageren op lastige situaties
  • Klantgericht gedrag
  • Effectieve klachtenafhandeling
  • Aansprekende correspondentie


Terug naar de mens in de organisatien

Copyright © Vollestaete BV